Одним з напрямків підвищення якості та ефективності надання послуг у сфері пенсійного забезпечення є функціонування Контакт-центру.
Сучасні інформаційні технології у поєднанні із засобами телефонії дозволяють зменшити необхідність у відвідуванні територіальних підрозділів Пенсійного фонду України, забезпечити оперативне, доступне та зрозуміле інформування громадян про зміни у пенсійному законодавстві, їх права та обов’язки.
Прийом дзвінків громадян здійснюється в дві зміни з 8.00 до 20.00 з понеділка по п’ятницю та у суботу з 8.00 до 14.00 за багатоканальним телефонним номером 0-800-503-753, дзвінки за яким є безкоштовними для додзвонювачів всіх операторів. Окрім цього працюють міські номери 044-281-08-70 та 044-281-08-71, що тарифікуються згідно з тарифами міських (міжміських) розмов.
Консультаційну та практичну допомогу у вирішенні питань додзонювачів надають 24 консультанти, які мають необхідні комунікативні навички та значний професійний досвід у сфері пенсійного забезпечення. Щодня консультантами Контакт-центру обслуговується понад 1000 дзвінків.
Виробничо-експлуатаційна дільниця забезпечує утримання у придатному для ефективної експлуатації приміщень і обладнання усіх підрозділів підприємства, здійснює матеріально-технічне забезпечення виробництва та транспортне обслуговування підприємства.
Крім того, за окремими угодами спеціалісти дільниці надають послуги стороннім замовникам щодо загального очищування приміщень, послуг водія на автомобілях замовника та послуги з охорони приміщень.
У штаті виробничо-експлуатаційної дільниці перебуває сорок чотири працівники.
Наявна виробнича база та досвід роботи дозволяють розширювати обсяги надання послуг. З цією метою підприємство постійно бере участь у торгах щодо здійснення публічних закупівель за відповідними напрямами.